søndag 17. juli 2011

green water by Tom Tveitan
























2 kommentarer:

  1. Nydelig!!Dette er definitivt favoritt sommerserien min over alle. Her snakker vi om å bergta & fenge,.om å gi en opplevelse så sterk at jeg vil krype inn i bildet og være akkurat her,.bare eksitere i disse frodige omgivelsene, Leke sammen med jenta omgitt av grønt på alle kanter. slynge meg uti vannet så grønt og deiligt!
    Fantastisk seer opplevelse, nydelig komponert med et fantastisk lys og enormt fengende farger og motiver. Nr 4 er definitivft favoritten her, men blant bare vinnere så er det en knepen seier.Lekende herlig, i am just loving it! Fantastisk bra jobb Tom! 6 stjerner fra meg;O)

    Line

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Det eneste jeg stusset litt over var at i noen av dem var det litt mye grønnskjær!

    SvarSlett