onsdag 23. desember 2009

la femme

Bilde serie som går innenfor fashion og expressive, det handler om å utrykke seg.

Modell: Samantha Njoki
Styling: My Nguyen

I utgangspunktet så ble dette gjort i forbindelse med oppdrag fra Club Gossip her i Trondheim. De trengte bilde til Juleplakat som dere kan se hos Club Gossip nå, og nyttårsplakat. Jeg valgte å få modellen malt delvis i sølv, for å få en flott kontrast og elegant fremtoning. Fotograferingen ble gjort i vårt studio her i Trondheim. Etter at jeg fikk bildet som jeg ønsket å bruke til nyttårsplakaten, fikk jeg modellen til å possere videre i håp om å få til en bilde serie. Noe som gikk utmerket da modellen fikk frem utrykkene jeg ønsket uten problemer.

Bildet for nyttårsplakaten til Club Gossip

Fotograf: Din fotograf i Trondheim http://www.fotofashion.no/blogg/?p=192





fashion fotograf

fotograf Trondheim

fashion fotograf Trondheim

fashion fotograf Trondheim

1 kommentar: