tirsdag 13. april 2010

Landskonkurransen 2010


Landskonkurransen i 2010

Jens Haugen nr 1

  Jens Haugen Photography

Trine Bjervig nr 5

 
Frederick Kihle nr 7
 

Bjørn Harstad nr 8 


Michaela Klouda nr 12
 

Se vinner Bildene her!

http://fotografiens-hus.no/?page_id=158


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Winner Photographer of The year 2010!!!

Jens Haugen Photography

 http://jenshaugen.blogspot.com/2010/04/winner-photographer-of-year-2010.html

Yeeeeessss! Photographer of the year 2010 here in Norway!
I´m very humble and really excited!


Thank you for all your kind words!


You can read in Norwegian about the price here :





My employees Ole Fredrik Nydal and Roger Johansen also did a marvelous competition with 6 diploma!


YES WE CAN!










¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Sølv og tre hederlig omtale i landskonkurransen...

Bjørn Harstad Reklamefotograf

Dette er de fire bildene jeg deltok med i årets landskonkurranse.
Det første fikk jeg sølv for og resten hederlig omtale, noe som resulterte i en syvende plass blandt 190 norske fotografer.




¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

5 plass i Landskonkurransen i 2010!!

Trine Bjervig

Nå er jeg bare så utrolig fornøyd :) Resultatene fra årets landskonkurranse har kommet og jeg kom på 5 plass av 190 fotografer!! 
Disse 4 bildene er det jeg sendte inn - Det første fikk jeg gull for, og de 3 andre hederlig omtale.
Hele resultatlisten finner du her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar